Motivacija

Motivacija

Verjemite vase!

Naslov je resen, gre pa pravzaprav za malce bolj kruto anekdoto. Ko sem jo zadnjič pripovedoval kolegu, je rekel, da jo moram napisat! Pa jo bom… Torej. Oni dan sem šel na malce daljši trening, pretekel sem okoli 15 kilometrov. Šlo mi je kar dobro, imel sem srednji ritem, nobenih ustavljanj, raven teren. Pridem do konca in pogledam na uro. Vmesni čas oz. povprečje je bilo daleč nad mojim siceršnjim. Po navadi tečem okrog 4.30 do 4.40 na kilometer. Zdaj pa je kazalo 6.30. Madona, kako me je stisnilo. Padel sem v krizo. Se mi to res dogaja, zgubljam občutek, postajam prepočasen, so to leta, sklepi, srce? Groza, dva dni nisem spal. Potem grem na hiter trening na Bonifiko. Pretečem 10 kilometrov in sproti gledam na uro. Vsak krog sem šel odlično, okoli 4.20 – po mojih izračunih. Na koncu spet pogledam povprečni čas – 6.23! Pa to ne more biti res, si rečem. Z menoj je nekaj narobe, očitno glava dela eno, telo nekaj drugega, nehal bom s tekom. Konec, hvala, grem na kolo, plavat, šah, pikado, ne vem … Pa mi le ni dalo miru in pregledam nastavitve na uri. Takoj mi je bilo vse jasno! Razdalje na uri sem imel namreč nastavljene na milje, namesto na kilometre. Kdaj sem kvačkal po uri in kako mi je to uspelo, ne vem. Vem pa, da me je res zaskrbelo. Zato verjemite vase in ne vselej in popolnoma elektroniki. Pa lep pozdrav.

Branko Vrabec

Beri več...

MOTIVIRANI NA ISTRSKI MARATON

Kot dolgoletni tekač (35 let že tečem maratone) se pogosto vprašam, kaj je tista prava motivacija, ki te žene, da pretečeš še zadnje metre maratona? Kaj te žene, da greš po petkrat na teden na traso, da paziš pri prehrani, da kupuješ drage teniske, da porabiš po dve uri na dan za treninge, da plačaš nekaj sto evrov, ko greš na tek v tujino in tako naprej?

Motivacija za premagovanje maratona je skupek različnih dejavnikov, interesov in zahtev. Zase lahko rečem, da je na prvem mestu želja po zdravem duhu v zdravem telesu. Na drugo mesto bi dal konkreten tekaški cilj, ki sem si ga zadal. Na tretje mesto bi postavil potrebo po sproščanju vsakdanjega stresa. Na koncu pa je tu še dolgoletna kilometrina, ki je ne želiš zavreči – prej nasprotno, želiš biti boljši.

Beri več...

Potrebujete motivacijo za tek v hladnih zimskih dneh?

tekac siRevija Tekač.si  - januar 2015

V zimskih dneh je kar težko najti motivacijo za trening na prostem, zato smo zbrali nekaj dejstev, ki vam bodo pomagala, da bo to lažje.

V pomladnih dneh boste bolj fit
Če boste čez zimo pridno trenirali, ne boste potrebovali tednov, da bi se vrnili nazaj v formo, ampak boste v pomlad vstopili polni energije in pripravljeni na nove tekaške podvige.

Zimski teki so pravi test vaših sposobnosti
Tek v zimskih dneh je najboljši način za preverjanje naših sposobnosti in psihične pripravljenosti. Ne le, da se borite s takimi in drugačnimi razdaljami, ampak tudi z vremenom, ki zna bit v teh mesecih precej neprijetno.

Beri več...

Brez motivacije za vadbo?

tekac siRevija Tekač.si  23. 11. 2014

Vam vadba zadnje čase ne diši? Poglejte, kako lahko izboljšate svojo motivacijo.

Vadite s pomočjo trenerja ali prijatelja
Da bi ostali zvesti svojim treningom, si lahko omislite trenerja ali pa naj se vam pri vadbi pridruži prijatelj. Dogovorom se je namreč težko izogniti, saj je obljubo treba držati. Če je družba dobra pa vadba sploh ne bi smela biti problem. In nenazadnje – po koncu boste veseli, da ste naredili nekaj dobrega zase.

Naredite spremembo
Nove navade, ki bodo izboljšale vaše počutje so dobrodošle. Če ste se ene vadbe naveličali, jo za nekaj časa zmanjšajte in izberite tako, ki vas trenutno privlači. Morda boste čudežno oživeli in spet začutili voljo do vabe, če boste našli nekaj novega in zanimivega.

Prav tako lahko dnevno povečate nivo aktivnosti, če prevoz z avtom ali avtobusom zamenjate za sprehod ali pa se usede na kolo.

Beri več...

Log in